Serviciul 112 desfășoară programe săptămânale de instruire și antrenare pentru personalul 112

Serviciul 112 desfășoară programe săptămânale de instruire și antrenare pentru personalul 112

       Într-o situație de urgență, timpul este limitat, iar colectarea informației este sarcina principală pe care o are operatorul 112 în procesarea apelului de urgență. Gestionarea eficientă a apelului asigură soluționarea cazului pozitiv și trimiterea ajutorului corespunzător.


       Majoritatea dintre noi nu cunosc care sunt caracteristicile unui apel de urgență. În situații grave în comunicarea personalului 112 cu apelantul persistă o încărcătură emoțională și anumite stări afective, ceea ce implică o abordare mult mai particularizată a apelantului. Comunicarea potrivită poate reduce anxietatea, panica și starea de criză. Prin empatie și compasiune, operatorul predispune apelantul să ofere datele indispensabile pentru a interveni cât mai rapid.

       De aceea, organizarea și desfășurarea programelor săptămânale de instruire și antrenare pentru personalul 112 din prima linie cu psihologul și alți specialiști din instituție sunt esențiale în funcționarea serviciului unic de urgență și pentru siguranța cetățenilor.

       Echipele de operatori și operatoare din Centrele de preluare a apelurilor de urgență 112 sunt antrenate zilnic în activități de instruire pe abilități și tehnici utile de comunicare eficientă și relaționare cu cetățenii pentru a îndeplini eficient rolurile și sarcinile în menținerea și satisfacerea necesităților apelanților.

Galerie foto