Related Posts
Performanța răspunsului la solicitările cetățenilor aflați în situații de urgență va fi îmbunătățită esențial, cu noile funcționalități
Sistemul informațional automatizat al Serviciului național unic pentru preluarea apelurilor de urgență 112 va fi actualizat complet,... read more
Măsurile de optimizare a Serviciului 112 aduc beneficii pentru întreaga comunitate
Măsurile de reorganizare a Serviciului 112 sporesc calitatea deservirii cetățenilor și eficiența în soluționarea cazurilor de urgență.... read more
În premieră, un nou standart de pregătire aplicat pentru personalul 112
Pentru prima oară, Centrele de preluare a apelurilor de urgență 112 vor avea formatori și formatoare în... read more
Asistența de urgență pentru cetățeni va fi îmbunătățită
Instituția Publică ”Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” și dezvoltatorul aplicației mobile gardy.md, Gardy S.R.L. vor creea... read more
Serviciul 112 – pregătit pentru preluarea și procesarea apelurilor de urgență, în contextul schimbării bruște a vremii în perioada 21-23 noiembrie 2024
Având în vedere schimbarea bruscă a vremii în Republica Moldova din cursul zilei de 21 noiembrie, recomandăm... read more
Creșterea performanțelor în procesele de comunicare și coordonare la nivelul autorităților naționale, responsabile de implementarea Agendei 1325 pentru anii 2023-2027
Serviciul 112 participă la evenimentul destinat aplicării și amplificării mecanismului de consultare și comunicare între punctele... read more
Personalul 112 – pregătit și competent pentru a răspunde eficient în situații critice
Personalul Serviciul 112 este bine pregătit și are competențele necesare pentru a răspunde într-un mod profesionist,... read more
Serviciul 112 și Centrul de Drept al Femeilor / Women’s Law Centre au stabilit activități comune de colaborare în domeniul violenței în familiei
Reprezentanții Serviciul 112 și ai Centrul de Drept al Femeilor s-au întrunit în ședință de lucru și... read more
În luna octombrie, peste 60 la sută dintre apeluri,la numărul de urgență 112, reprezintă urgențe reale
De la începutul lunii octombrie, în Sistemul informațional automatizat al Serviciului 112 a intrat un număr de 137 881... read more
Programul de pregătire continuă al Serviciului 112 oferă oportunități de instruire pentru fiecare angajat
Oportunitățile de instruire din programul de pregătire continuă a Serviciului 112 aduc beneficii și rezultate pozitive. Dezvoltarea... read more