Operatorii 112 fac apel la responsabilitate – “Ajută-ne să te salvăm!”
De ziua numărului de urgență 112, operatorii serviciului de urgență fac apel la responsabilitate și receptivitate într-o situație de risc și îndeamnă pe toți să aibă încredere în oamenii care asigură siguranța, protecția, asistența în comunitate și să fie deschiși spre ajutor!
La un moment dat, fiecare din noi – sau din cei apropiați nouă – vor avea nevoie, să apeleze 112. În aceste situații decisive, salvarea de vieți omenești este o prioritate pentru Serviciul 112. Prin eforturi coordonate și susținute asigurăm asistență și ajutorul necesar.
Atunci, când sunați la 112, fiecare apel este preluat cu grijă și maximă precizie pentru că fiecare secundă contează pentru serviciile de urgență!
De multe ori, într-o situație disperată și neprevăzută este dificil să vă concentrați sau să vă păstrați calmul, dar vă îndemnăm să cooperați cu operatorul 112. Răspundenți la întrebări și urmați instrucțiunile operatorului 112. Toate răspunsurile la întrebările pe care vi le adresează operatorul 112 sunt vitale și necesare ca dumneavoastră să primiți ajutorul de care aveți nevoie!
Viața poate depinde de aceste răspunsuri!
Ajută-ne să te salvăm!
De la lansarea Serviciului 112 în Republica Moldova, 29 martie 2018, la numărul unic de urgență au fost recepționate și tratate 10 790 805 apeluri cu diferite situații de urgență.
Un operator 112 poate primi și procesa până la 400 de solicitări timp de opt ore.
În anul 2021, numărul maxim de apeluri înregistrate de un operator timp de un an este de 49 209 de apeluri.
Timpul mediu de preluare a apelului de urgență, în anul precedent, este de 4 secunde, iar timpul mediu de procesare a unui apel de urgență reprezintă 48 de secunde.
În medie, zilnic, numărul 112 este apelat de 7 mii de ori.