Serviciul 112 lucrează la noi mecanisme pentru reducerea alertelor false și a apelării nejustificate
Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 a organizat o ședință a Consiliului de experți al Comitetului coordonator interdepartamental pentru asigurarea interacțiunii cu serviciile specializate de urgență. Participanții au discutat și dezbătut aspecte legate de optimizarea procedurilor și mecanismelor de reducere a apelurilor abuzive, alertelor false și a apelurilor involuntare.
În cadrul ședinței, directorul Serviciului 112 a avut mai multe intervenții, oferind clarificări și explicații privind noile direcții de modernizare a proceselor operaționale. De asemenea, au fost prezentate proiecte și soluții orientate spre eficientizarea clasificării apelurilor non-urgente și implementarea unor tehnologii moderne pentru gestionarea apelurilor și mesajelor de urgență.
Prin aceste măsuri, Serviciul 112 urmărește îmbunătățirea răspunsului la situațiile critice și consolidarea unui sistem integrat de intervenție, care să asigure o reacție rapidă și eficientă în beneficiul cetățenilor.





