Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 a organizat mai multe ședințe de lucru cu serviciile specilizate de urgență

Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 a organizat mai multe ședințe de lucru cu serviciile specilizate de urgență

     Zilele trecute, reprezentanții Serviciului național unic pentru apelurile de urgență 112 și ai serviciilor specializate ale Inspectoratului General de Poliție, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, Centrului Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească s-au întrunit în ședințe de lucru. Discuțiile s-au concentrat pe procedurile operaționale de interacțiune între serviciile de urgență și coordonarea acțiunilor în gestionarea apelurilor de urgență. 


     Totalurile ședințelor au vizat optimizarea instrumentelor actuale de coordonare și intervenție, în special, ghidul de interviu  și indexul de caz. Îmbunătățirea ghidului de interviu va avea impact direct asupra timpului de procesare și transmitere a  informației cazului de urgență la dispecerate și va crește capacitatea de organizare a intervențiilor la urgență pentru a răspunde cât mai rapid cetățenilor aflați în situații critice.
     Ședințele de lucru se desfășoară în acord cu cadrul de cooperare și intervenție dintre Serviciul național unic pentru apelurile de urgență112 și precum și serviciile specializate de urgență. 
     
      Galerie foto