Personalul 112 – pregătit și competent pentru a răspunde eficient în situații critice

Personalul 112 – pregătit și competent pentru a răspunde eficient în situații critice

      Personalul Serviciul 112 este bine pregătit și are competențele necesare pentru a răspunde într-un mod profesionist, calm și eficient în situații critice.
     Dezvoltarea și consolidarea abilităților profesionale de operare și asistență în preluarea, procesarea apelurilor de urgență la numărul unic de urgență 112 sunt esențiale în munca operatorilor și operatoarelor 112.

     Pentru aceasta personalul din serviciul de urgență urmează în mod obligatoriu programele de instruire inițială și dezvoltare profesională continuă. Instruirea inițială include o varietate de module teoretice și practice, care acoperă mai multe segmente, precum:
    • istoricul apariției numărului unic de urgență 112 în Republica Moldova,
    • procedura de preluare a apelurilor de urgență,
    • tehnologii și echipamente,
    • comunicare eficientă,
    • strategii pentru gestionarea stresului în situații critice.
    La finalul programului de instruire inițială, angajatul este evaluat riguros. Certificarea obținută în urma evaluării permite angajatului să înceapă activitatea de în Centrele de preluare a apelurilor de urgență.
    Totodată, personalul 112 participă la instruri zilnice în cadrul programului de dezvoltare profesională continuă cu scopul de a menține standardele ridicate de performanță.

     Galerie foto