Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 desfășoară programe de instruire profesională pentru angajați și angajate
Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 desfășoară programe de instruire profesională pentru angajații și angajatele Centrelor de preluare a apelurilor de urgență 112.
Programul cuprinzător de dezvoltare profesională continuă reprezintă un compartiment esențial în formarea și consolidarea abilităților profesionale ale operatorilor și operatoarelor 112, asigurând în acelaşi timp comunicarea internă, lucrul în echipă și întărirea relaţiilor dintre angajaţi.
Cursurile de instruire de pregătire profesională se desfășoară organizat și calitativ prin utilizarea diferitelor metode de instruire, dotării tehnice și a materialelor didactice necesare și includ domenii precum securitatea informațională, legislația în domeniu, securitatea și sănătatea în muncă, preluarea și procesarea apelurilor de urgență, comunicarea cu apelanții, inteligența emoțională, etica profesională, utilizarea tehnologiilor și echipamentelor de comunicare.