Operatorii în telecomunicații au încheiat cu succes programul de instruire în managementul comunicării și relaționării în sfera de servire a populației
În perioada decembrie 2017 – ianuarie 2018, operatorii în telecomunicații din cadrul Serviciului Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112 au participat la un program complex de instruire și practică în domeniul managementului comunicării și relaționării în sfera de servire a populației.
Programul de instruire a durat optsprezece zile și este adresat echipelor Serviciului 112 care intră în contact direct cu oamenii și pentru care prevenirea, menținerea și satisfacerea necesităților apelanților reprezintă o prioritate.
Scopul programului a urmărit însușirea bunelor practici în procesul de servire a populației. Acesta a inclus mai multe sesiuni teoretice, printre care: serviciul de calitate, calitățile și responsabilitățile angajatului, competențele etice și bunul simț, tehnici și reguli de comunicare, tehnici de anticipare a discuțiilor tensionate, depășirea obiecțiilor și poziționarea apelanților, managementul emoțiilor și practice, cu implicarea participanților în cadrul atelierelor de lucru.
La finalul cursului de instruire, operatorii și-au îmbunătățit abilitățile de comunicare și relaționare cu apelanții și aducerea acesteia la un nivel de excelență, prin aplicarea în activitatea de zi cu zi a tehnicilor de comunicare colaborativă, de asemenea au deprins comportamente și atitudini utile pentru creșterea perfomanțelor echipei.
Programul de instruire a fost moderat de unii dintre cei mai buni profesioniști în domeniul comunicării publice și interpersonale: Svetlana Macrinici și Ghenadie Neguleanu.