- Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Toma Ciorbă 32, MD-2004
- Adresa sediului central: mun.Chișinău, bd. Dacia, 58/C
- Telefon: (+373) 22 294 813
- Email: office@112.md
Programul audienței
Audiența cetățenilor se efectuează în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 250/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea audienţei.
Directorul: în a doua zi de joi a lunii, în intervalul orelor 15.00 – 16.00.
Directorii adjuncți: în a treia zi de joi a lunii, în intervalul orelor 15.00 – 16.00.
Audienţa cetăţenilor se efectuează în temeiul înscrierii prealabile a solicitanţilor la numărul de telefon: 022 294 813 cu indicarea următoarelor informații: nume, prenume, număr de telefon, obiectul solicitării și motivarea acesteia.
Important!
În cazul în care din anumite motive nu vă prezentați la audiență la data și ora stabilită conform programării prealabile, vă rugăm să anunțați din timp despre acest fapt la numărul de telefon: 022 294-813, având posibilitatea de a vă reprograma pentru o dată ulterioară.